27/5/08

Αχρήστεψες τα χρόνια και σ’ αχρήστεψαν…




Η πρόσκληση αρχικά ήρθε από τον Ναυτίλο: Να γράψω κάτι με τα χεράκια μου, εδώ που τα λέμε, όλα, τα πιο δικά μου, πρώτα με τα χεράκια μου τα γράφω! Ποιηματάκια κι ιστοριούλες, πρώτα με τα χεράκια μου! Κατόπιν, αντιγραφή στον υπολογιστή και επεξεργασία.

Η δεύτερη πρόσκληση ήτο του Μαμαλούκα. Κοίταξα ένα γύρω να δω ποιον ή ποια να… φλερτάρω! Φιλιά, σοκολάτες, και τι δεν έταξα! Αυτό το «σκανάρω» ούτε και ξέρω πώς γίνεται.

Όταν όμως μου παρήγγειλε το ιδιόχειρον του… θέματος η φίλη μου, η Μάουρα η βιβλιοφάγος, βασίλισσα της βιβλιοφαγοποτίας, ε πια τσακίστηκα και το ‘κανα!
Εις διπλούν!
Ένα χειρόγραφο αποκλειστικά δικό της και δικό μου για «Το γράμμα που λείπει» που θα δει το φως της μέρας προσεχώς, και ένα άλλο αγαπημένο μου για τους φίλους μου Αλέξη και Δημήτρη.

Αλλά το πρώτο, Μαουράκι, είναι για σένα!

Και πρέπει να γράψω- μου είπαν- κι αυτό:

Για http://autographcollectors.blogspot.com/

Με τη σειρά μου, καλώ να γράψουν με το χεράκι τους, ήτοι… ιδιοχείρως, ο Librofilo (ω ναι, ξεβαρέσου), o Moha (Mohaki στρώσου και κάνε το!), η Danone (βάλε τα μοβ μποτάκια σου), η Μάρω (εμείς θα σου το ανεβάσουμε), η Εαρινή Συμφωνία (αχ τι θα κάνω δίχως εσένα, μου λες?), ο Κυρ- Μανουήλ (σας έχουν ξανακαλέσει, κύριε), η Ντανιέλα (ένα από αυτά τα υπέροχα που γράφεις), ο Μάκης Αρμένης (καλά, εσύ σίγουρα θα βαρεθείς!), η Balabala Bambaluna (είμαι απίστευτα περίεργη για χειρόγραφό σου!) και βεβαίως ο bad pupil ήτοι Κακός Μαθητής (για να δω πώς γράφουν και οι κακοί μαθητές, όχι τίποτε άλλο!)

Άλεφ για πάντα και με πολλή αγάπη, ελπίζω να τα έκανα όλα!